hehe..kalau tengok tajuk macam tajuk lagu.....
tapi ni tak ada kena mengena dengan tajuk lagu pun...
saje je......
dia contact aku balik.....'1901'
macam tak percaya......
mungkin takdir....
percaya atau tak, kena percaya jugak.....
dia masih cari aku...hehe
aku dah boleh terima hakikat yang dia
sekarang dah jadi kawan aku....
aku yakin yang kitaorang boleh barkawan...
walaupun dia pernah jadi 'someone' dalam hidup aku.......
dia masih boleh jadi kawan aku.....kan????
Saturday, February 6, 2010
Friday, December 4, 2009
tolonglah faham.....
aku tak tahu kenapa dia nak halang aku....
aku tak tahu kenapa dia tak pernah nak sokong aku...
aku sedih dia tak percayakan aku.....
dia layan aku ni macan tak ada perasaan.....
aku ni sapa????
aku harap sangat dia boleh berubah dan terima aku...
aku tak suka dia beza2kan aku ngan yang lain.....
aku tahu selama ni pun dia bukan suka sangat ngan aku...
aku ni menyusahkan dia....
aku minta untuk kali ni je....
fahamlah perasaan aku.....
aku tahu aku tak boleh minta lebih dari itu.....
cukup kalau dia boleh faham apa yang aku rasa....
Wednesday, October 21, 2009
1901
Aku tak tahu kenapa aku mesti rindu dia….
Tiap hari,tiap saat….
Mesti dia……
Aku senang dengan dia…
Bila dengan dia aku jadi diri aku…..
Apa yang dia wat kat aku pun aku tak tahu……
Tapi aku percaya Cuma aku yang rasa macam tu kat dia….
Dia tak pun…huhu
Aku masih tunggu dia…..
Dia pernah wujud dalam hidup aku….
Aku pernah hidup dengan dia….
Dia selalu buat aku rasa bermakna dalam hidup ni….
Sekarang aku tak tahu dia kat mana????
Memang dia pernah sakitkan hati aku
Tapi kebaikan dia lebih banyak dari keburukan dia…..
Aku cuba untuk cari dia….
Tapi banyak hati yang aku kena jaga…
Aku tak boleh cari dia…..
Aku hanya mampu untuk ingat dia…..
Setiap tempat yang aku pergi mesti aku teringat kat dia…
Dia orang pertama yang bawa aku kat semua tempat tu…
Aku cuba hidup tanpa dia tapi aku tak mampu…
Tiap kali aku tengok badak mesti aku teringat kat dia….
Aku panggil dia HYPPO sebab nama dia bermula dengan huruf “H”.
Bila aku makan hotdog 1901 meti aku teringat dia….
Besday dia 19/1…..
Bila aku tidur aku ingat suara dia sebab dulu tiap malam dia call aku….
Tiap hari,tiap saat….
Mesti dia……
Aku senang dengan dia…
Bila dengan dia aku jadi diri aku…..
Apa yang dia wat kat aku pun aku tak tahu……
Tapi aku percaya Cuma aku yang rasa macam tu kat dia….
Dia tak pun…huhu
Aku masih tunggu dia…..
Dia pernah wujud dalam hidup aku….
Aku pernah hidup dengan dia….
Dia selalu buat aku rasa bermakna dalam hidup ni….
Sekarang aku tak tahu dia kat mana????
Memang dia pernah sakitkan hati aku
Tapi kebaikan dia lebih banyak dari keburukan dia…..
Aku cuba untuk cari dia….
Tapi banyak hati yang aku kena jaga…
Aku tak boleh cari dia…..
Aku hanya mampu untuk ingat dia…..
Setiap tempat yang aku pergi mesti aku teringat kat dia…
Dia orang pertama yang bawa aku kat semua tempat tu…
Aku cuba hidup tanpa dia tapi aku tak mampu…
Tiap kali aku tengok badak mesti aku teringat kat dia….
Aku panggil dia HYPPO sebab nama dia bermula dengan huruf “H”.
Bila aku makan hotdog 1901 meti aku teringat dia….
Besday dia 19/1…..
Bila aku tidur aku ingat suara dia sebab dulu tiap malam dia call aku….
bila aku tengok orang mata sepet mesti ingat dia....
pendek kata semua benda wat aku teringat kat dia.....
Aku pun tak faham kenapa dia begitu penting dalam hidup aku…
Mungkin dia pernah bahagiakan aku…..
Aku pun tak faham kenapa dia begitu penting dalam hidup aku…
Mungkin dia pernah bahagiakan aku…..
Monday, October 19, 2009
time to relax...
It can be me....
the person who live without think anything...
I want to be relax....
I dont want think something that make me feel worst....
I want to go home......
only that place I will be calm.....
happy or not,life must go on but my life still like that...
I wondering when my life will be really happy.....
May ALLAH give me peace in one moment when I cannot forget about it....
I miss someone who missing from me.....
after that person gone I can't feel my heart anymore......
many thing come to my life....
and many problem I has to face.....
why me??????????
sometimes I want to go far from everything....
without knowing from everybody..
the place that only I know....
the place which can make me feel secure.....
the place only I know who I am.......
the person who live without think anything...
I want to be relax....
I dont want think something that make me feel worst....
I want to go home......
only that place I will be calm.....
happy or not,life must go on but my life still like that...
I wondering when my life will be really happy.....
May ALLAH give me peace in one moment when I cannot forget about it....
I miss someone who missing from me.....
after that person gone I can't feel my heart anymore......
many thing come to my life....
and many problem I has to face.....
why me??????????
sometimes I want to go far from everything....
without knowing from everybody..
the place that only I know....
the place which can make me feel secure.....
the place only I know who I am.......
Saturday, September 26, 2009
who are you??????
LIBRA - The Asshole (9/23-10/22)
Caring and kind. Smart.
Center of attention. High appeal.
Has the last word. Good to find, hard to keep.
Fun to be around. Extremely weird but in a good way.
*5 years of bad luck if you do not repost.
SCORPIO - The SUPERIOR One (10/23-11/21)
Loves being in long relationships.
Likes to give a good fight for what they want. Extremely outgoing.
Loves to help people in times of need. Best kisser.
Good personality. Stubborn. Amazing in bed.
*15 years of bad luck if you do not repost
SAGITTARIUS - THE SUPERIOR SEXUAL PARTNER (11/22-12/21)
Loves to bust. Nice. Sassy. Intelligent. EXTREMELY SEXY.
Predict future. Loves being in long relationships. Has lots of friends.
Great talker. Always gets what he or she wants.
Also not a fighter, but if they have to, they will also knock the lights out of you if it comes down to it..Cool. .
*24 years of bad luck if you do not repost
CAPRICORN - The One that Waits (12/22-1/19)
Dominant in relationships. Someone loves them right now.
Always Wants the last word. Caring. Smart.Sweet. Loud. Loyal. Beautiful. Goofy.
Easy to talk to.
*7 Years of bad luck if you do not repost
AQUARIUS - The one every girl or boy needs (1/20-2/18)
Great talker. Attractive and passionate. Laid back.
Knows how to Have fun. Is really good at almost anything.
Great kisser. Unpredictable. Outgoing.
*7 years of bad luck if you do not repost.
PISCES - The perfect one (2/19-3/20)
EXTREMELY adorable. Intelligent. Loves to joke. Very Good sense of humor.
Energetic. Predict future. AWESOME KISSER..
Always get what they want. Very Attractive. Easy going. RARE Finding.
*4 years of bad luck if you do not repost.
ARIES - The Irresistible One (3/21-4/19)
Nice. Love is one of a kind. Great listeners. Very Good in bed...
Lover not a fighter, but will still knock you out. Trustworthy.
Always happy. Loud. Talkative. Outgoing. VERY FORGIVING. Loves to make out.
*9 years of bad luck if you do not repost.
TAURUS - The Aggressive One (4/20-5/20)
Very high appeal. Love is one of a kind. Very romantic.
Most caring person you will ever meet! Entirely creative.
Extremely random and proud of it. Freak. Spontaneous
*12 years of bad luck if you do not repost.
GEMINI - The Gorgeous one (5/21-6/21)
Outgoing. Lovable. Spontaneous. Not one to mess with. Funny.
Excellent kisser EXTREMELY adorable. dual personalities.
Loves relationships, Addictive. Loud. *
*16 years of bad luck if you do not repost
CANCER - The Coolest mutha fucka ull ever meet. (6/22-7/22)
Trustworthy. Attractive. Great kisser. One of a kind.
Loves being In long-term relationships. Extremely energetic. Unpredictable.
*2 years of bad luck if you do not repost.
LEO - The Sexy One (7/23-8/22)
Very talkative. Nice to everyone they meet. Their Love is one of a kind.
Silly, Fun and SEXY. Have own unique appeal. Irresistible.
*10 years of bad luck if you do not repost.
VIRGO - The Promiscuous One (8/23-9/22)
Spontaneous. High appeal. Rare to find. Great when found. Loves being in long relationships. So much love to give. Not one to mess with. Very pretty
*5 years of back luck if you do not repost.
Caring and kind. Smart.
Center of attention. High appeal.
Has the last word. Good to find, hard to keep.
Fun to be around. Extremely weird but in a good way.
*5 years of bad luck if you do not repost.
SCORPIO - The SUPERIOR One (10/23-11/21)
Loves being in long relationships.
Likes to give a good fight for what they want. Extremely outgoing.
Loves to help people in times of need. Best kisser.
Good personality. Stubborn. Amazing in bed.
*15 years of bad luck if you do not repost
SAGITTARIUS - THE SUPERIOR SEXUAL PARTNER (11/22-12/21)
Loves to bust. Nice. Sassy. Intelligent. EXTREMELY SEXY.
Predict future. Loves being in long relationships. Has lots of friends.
Great talker. Always gets what he or she wants.
Also not a fighter, but if they have to, they will also knock the lights out of you if it comes down to it..Cool. .
*24 years of bad luck if you do not repost
CAPRICORN - The One that Waits (12/22-1/19)
Dominant in relationships. Someone loves them right now.
Always Wants the last word. Caring. Smart.Sweet. Loud. Loyal. Beautiful. Goofy.
Easy to talk to.
*7 Years of bad luck if you do not repost
AQUARIUS - The one every girl or boy needs (1/20-2/18)
Great talker. Attractive and passionate. Laid back.
Knows how to Have fun. Is really good at almost anything.
Great kisser. Unpredictable. Outgoing.
*7 years of bad luck if you do not repost.
PISCES - The perfect one (2/19-3/20)
EXTREMELY adorable. Intelligent. Loves to joke. Very Good sense of humor.
Energetic. Predict future. AWESOME KISSER..
Always get what they want. Very Attractive. Easy going. RARE Finding.
*4 years of bad luck if you do not repost.
ARIES - The Irresistible One (3/21-4/19)
Nice. Love is one of a kind. Great listeners. Very Good in bed...
Lover not a fighter, but will still knock you out. Trustworthy.
Always happy. Loud. Talkative. Outgoing. VERY FORGIVING. Loves to make out.
*9 years of bad luck if you do not repost.
TAURUS - The Aggressive One (4/20-5/20)
Very high appeal. Love is one of a kind. Very romantic.
Most caring person you will ever meet! Entirely creative.
Extremely random and proud of it. Freak. Spontaneous
*12 years of bad luck if you do not repost.
GEMINI - The Gorgeous one (5/21-6/21)
Outgoing. Lovable. Spontaneous. Not one to mess with. Funny.
Excellent kisser EXTREMELY adorable. dual personalities.
Loves relationships, Addictive. Loud. *
*16 years of bad luck if you do not repost
CANCER - The Coolest mutha fucka ull ever meet. (6/22-7/22)
Trustworthy. Attractive. Great kisser. One of a kind.
Loves being In long-term relationships. Extremely energetic. Unpredictable.
*2 years of bad luck if you do not repost.
LEO - The Sexy One (7/23-8/22)
Very talkative. Nice to everyone they meet. Their Love is one of a kind.
Silly, Fun and SEXY. Have own unique appeal. Irresistible.
*10 years of bad luck if you do not repost.
VIRGO - The Promiscuous One (8/23-9/22)
Spontaneous. High appeal. Rare to find. Great when found. Loves being in long relationships. So much love to give. Not one to mess with. Very pretty
*5 years of back luck if you do not repost.
Sunday, September 20, 2009
Air mata syawal
tanpa aku duga air mata ini mengalir di hari yang bahagia......
aku pilu melihat ayah yang masih mampu menyayangi aku walau
untuk seketika....padahal aku bukan suka sangat ngan ayah......
hari ni kitaorang semua ambil gambar keluarga bersama tapi ayah tiada...
semua yang lain seolah-olah ketepikan ayah...hanya kerana ayah dah tak seperti dulu...
tapi aku bukan sedih kerana itu...aku sedih sebab ayah masih mampu tersenyum
dan pura-pura tak ada apa yang berlaku....
aku rindu ayah yang dulu....yang sayang dan sentiasa menyayangi aku.....
tapi hari ni aku dapat secebis kasih walau sekejap cuma dari seorang ayah yang
selama ini aku tunggu....
aku tak mampu luahkan dengan kata-kata hanya yang mampu aku lakukan
"Ya Allah kembalikan ayahku"............aku ingin keluargaku bahagia bersama ayah walau untuk seketika....AMIN.......
aku pilu melihat ayah yang masih mampu menyayangi aku walau
untuk seketika....padahal aku bukan suka sangat ngan ayah......
hari ni kitaorang semua ambil gambar keluarga bersama tapi ayah tiada...
semua yang lain seolah-olah ketepikan ayah...hanya kerana ayah dah tak seperti dulu...
tapi aku bukan sedih kerana itu...aku sedih sebab ayah masih mampu tersenyum
dan pura-pura tak ada apa yang berlaku....
aku rindu ayah yang dulu....yang sayang dan sentiasa menyayangi aku.....
tapi hari ni aku dapat secebis kasih walau sekejap cuma dari seorang ayah yang
selama ini aku tunggu....
aku tak mampu luahkan dengan kata-kata hanya yang mampu aku lakukan
"Ya Allah kembalikan ayahku"............aku ingin keluargaku bahagia bersama ayah walau untuk seketika....AMIN.......
Subscribe to:
Posts (Atom)