Sunday, September 20, 2009

Air mata syawal

tanpa aku duga air mata ini mengalir di hari yang bahagia......
aku pilu melihat ayah yang masih mampu menyayangi aku walau
untuk seketika....padahal aku bukan suka sangat ngan ayah......
hari ni kitaorang semua ambil gambar keluarga bersama tapi ayah tiada...
semua yang lain seolah-olah ketepikan ayah...hanya kerana ayah dah tak seperti dulu...
tapi aku bukan sedih kerana itu...aku sedih sebab ayah masih mampu tersenyum
dan pura-pura tak ada apa yang berlaku....
aku rindu ayah yang dulu....yang sayang dan sentiasa menyayangi aku.....
tapi hari ni aku dapat secebis kasih walau sekejap cuma dari seorang ayah yang
selama ini aku tunggu....
aku tak mampu luahkan dengan kata-kata hanya yang mampu aku lakukan
"Ya Allah kembalikan ayahku"............aku ingin keluargaku bahagia bersama ayah walau untuk seketika....AMIN.......

1 comment:

  1. boleh aku taw..??
    ko ngn bapak ko nape??
    sbb aku pon lbh kurg cam ko gak

    ReplyDelete