Wednesday, October 21, 2009

1901

Aku tak tahu kenapa aku mesti rindu dia….
Tiap hari,tiap saat….
Mesti dia……
Aku senang dengan dia…
Bila dengan dia aku jadi diri aku…..
Apa yang dia wat kat aku pun aku tak tahu……
Tapi aku percaya Cuma aku yang rasa macam tu kat dia….
Dia tak pun…huhu

Aku masih tunggu dia…..
Dia pernah wujud dalam hidup aku….
Aku pernah hidup dengan dia….
Dia selalu buat aku rasa bermakna dalam hidup ni….
Sekarang aku tak tahu dia kat mana????
Memang dia pernah sakitkan hati aku
Tapi kebaikan dia lebih banyak dari keburukan dia…..

Aku cuba untuk cari dia….
Tapi banyak hati yang aku kena jaga…
Aku tak boleh cari dia…..
Aku hanya mampu untuk ingat dia…..
Setiap tempat yang aku pergi mesti aku teringat kat dia…
Dia orang pertama yang bawa aku kat semua tempat tu…

Aku cuba hidup tanpa dia tapi aku tak mampu…
Tiap kali aku tengok badak mesti aku teringat kat dia….
Aku panggil dia HYPPO sebab nama dia bermula dengan huruf “H”.
Bila aku makan hotdog 1901 meti aku teringat dia….
Besday dia 19/1…..
Bila aku tidur aku ingat suara dia sebab dulu tiap malam dia call aku….
bila aku tengok orang mata sepet mesti ingat dia....
pendek kata semua benda wat aku teringat kat dia.....

Aku pun tak faham kenapa dia begitu penting dalam hidup aku…
Mungkin dia pernah bahagiakan aku…..

2 comments:

  1. mungkin tu la panahan rindu..mungkin tu juga la penangan kasih sayang yang abadi..klu rasa nak mencari kembali, ikut pada kekuatan diri sendiri..cuma langkah je yang diperlukan..

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Gua nak ajak lu dtg lepak blog gua. Rilek rilek.

    selambe.

    ReplyDelete