Tuesday, March 9, 2010

ilmu hitam

selama ni aku tak kisah pun bila jiran aku wat macam-macam kat family aku....
tapi kali ni,aku dah tak tahan.....dia gunakan ilmu hitam untuk rosakkan
family aku......aku derita sangat dengan apa yang dia dah buat kat family aku....
yang paling aku sakit hati......minggu sebelum raya china aku pergi berubat....
aku muntah keluar benda kotor....benda tu warna hitam......geli sangat dan baunya sangat busuk...selama ni aku mungkin tak percaya yang jiran aku yang buat tapi bila aku dah nampak
dengan mata aku sendiri,benda yang keluar dari mulut aku sendiri,baru aku tahu....
sekarang ni aku derita sangat....tiap kali aku nak buang air kecil...ada ketulan darah keluar
masa aku buang air....aku dah mula risau....tapi aku kuatkan juga semangat......kesian mak aku,
mata dia dah sampai juling disebabkan ilmu hitam......sedih sangat....macam2 lagi dia wat kat family aku.....tapi kita orang tak pernah terfikir untuk balas dendam......apa yang kita orang harapkan.....supaya jiran aku tak ganggu family aku lagi....aku dah cukup derita dah dengan apa yang dia buat kat family aku dan aku........aku sayangkan family aku janganlah apa2 kan family aku....

No comments:

Post a Comment