Sunday, August 15, 2010

salahkah aku???

aku tak tahu nak mulakan cerita ni dari mana....
semalam aku dapat call dari '1901'...
dia tanya aku, kenapa aku dah lama tak contact dia...
aku bagitahu dia yang aku xnak ganggu dia lagi...
dia plak cakap contact jela dia..
agpon kitaorang msg je.....as a friend..
tapi hari ni,aku sedih..
aku dapat msg dari awek '1901'
dia mengeluarkan kata2 yang pahit untuk aku dengar..
aku sedih sangat.....
aku tak ada niat pon nak ganggu dia dan '1901'...
tapi kalau hanya msg aku
kat facebook buat dia marah....
aku rasa dia tak cukup matang
dalam hal ni...
aku dah pon balas semua msg dia tadi...
aku cakap yang aku xkan ganggu "1901"lagi...
aku sebenarnya dah lama tak contact "1901"
cuma beberapa hari ni "1901"
ada comment aku kat fb...
itu je....
dan aku pon balas sebagai kawan je...
tak lebih dari tu....
aku tahu siapa aku dengan "1901"
aku tahu yang aku tak ada hak
nak kacau hubungan dorang....
tapi kenapa dia salahkan aku..
kenapa dia sendiri tak tanya '1901'???

1 comment:

  1. sabar erk aini..
    aku phm ape yg ko rs....
    msti pmpuan 2 akan slhkan ko sbb mybe die pk ko yg cari die...
    spttnye 1901 ptt settle kan n explain kat die...
    bkn nye ptt die...
    pape hal pon, saba ek...
    ;)

    ReplyDelete